Com sabeu, quan s'acosta l'estiu i el període de vacances fem un petita aturada en les nostres sortides per reprendre-les amb encara més energia, si cap.
I, com no, el sopar de Fi de temporada a la fresca, un acte de germanor molt esperat per als nostres socis i simpatitzants, doncs sempre ens divertim molt.

En la darrera reunió del Club ja es va fer el cobrament del sopar, però els que per algun motiu no vareu poder fer el pagament i tingueu interès en venir, us anunciem que el dimecres 9 de juliol tornarem a fer una reunió al Casal d'Entitats (20:00h), per a que pugueu fer el pagament, si no l'heu fet ja. Un sopar que és clarament una altre ganga que ofereix el club... només 7 euros per persona!!. I ja sabeu que el sopar és obert a socis, familiars, amics i simpatitzants. Tot un esdeveniment en majúscules: SOPAR A LA FRESCA.